Sekiranya aku.....

Ya Tuhanku...
Aku sering berfikir sendirian ....
Sekiranya aku mempunyai kuasa yang melebihi kuasa manusia biasa...
Kau kurniakan padaku...
akan ku hapuskan tentera yahudi dgn sekelip mata...
akan ku hapuskan pemerintah Amerika yang pendusta itu..
akan aku berdepan dengan kemungkaran...

Namun aku berfikir sekali lagi....
Mengapa Engkau tidak memberi kuasa luar biasa kepada hambamu...
sesungguhnya terlalu banyak hikmah..
untuk tidak memiliki daripada memiliki...

Tuhan ku, 
walaupun aku seorang manusia biasa juga aku sering lupa kepadamu,
apetah lagi jika aku mempunyai kuasa melebihi manusia,
Maha suci ALLAH yang mengetahui segala yang tersembunyi,

Ya ALLAH,
Tiada mampu ku perbuat selain berdoa kepadaMU 
lindungilah tentera islam yang sedang berjuang menentang tentera kafir..
bersihkan hati mereka sebagaimana kau memohon agar di bersih kan hati kotorku ya ALLAH
tetapkan hati mereka ya ALLAH.